Start O nas
niedziela, 16 grudzień 2018
Portal branżowy dealerów, dystrybutorów, importerów
oraz producentów elektronicznych urządzeń rejestrujących
Reklama
Start
O nas
Szukaj
Giełda Kasiarzy
Artykuły Prasowe
Wydarzenia
Rozporządzenia
Interpretacje
Gdy klient pyta ...
Promocje na rynku
Waszym zdaniem
Księga Gości
F O R U M
R O Z R Y W K A
Menu użytkownika
Zaproponuj swój Artykuł
Twoje konto
Twoje publikacje
Wyloguj
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie
Nie pamiętasz hasła?
Nie masz konta? Załóż je sobie
Start
Co z reklamacją w kasie fiskalnej [2006-10-13] PDF Drukuj E-mail
Oceny: / 3
KiepskiBardzo dobry 
Napisał Administrator   
sobota, 14 październik 2006
 
Gazeta Prawna, Edyta Wereszczyńska

Jak prawidłowo rozliczać reklamacje w kasie fiskalnej

Obowiązujące przepisy w zakresie VAT nie regulują kwestii korekt obrotów zaewidencjonowanych za pomocą kasy rejestrującej. Jednocześnie konstrukcja kasy fiskalnej umożliwia korektę obrotu jedynie przed wydrukowaniem paragonu, a więc przed zapisaniem danych w pamięci kasy. - Brak szczególnych regulacji nie pozbawia jednak podatnika prawa do korekty obrotów spowodowanych czy to pomyłką, czy też wynikających z dokonanych przez klientów zwrotów zakupionych uprzednio towarów - twierdzi prawnik Marcin S. Tofel. W praktyce przyjęło się prowadzenie tzw. ewidencji korekt poza kasą.
Ostatnia aktualizacja ( sobota, 14 październik 2006 )
< Poprzedni   Następny >
Piękne 100-letnie
250scr.jpg
Gościmy
Aktualnie jest 72 gości online oraz 1 użytkownik online
  • Zibi1789
Statystyka
odwiedzających: 11935902
© Copyright by Portal Fiskalny.pl, 2005.